Friday, May 1, 2009

evolusi abam sam

bismillah..

baru download bunkface /revolusi..tapi aku menyanyi sebut evolusi..sama je rasa.tolong terangkan perbezaan antara revolusi dan evolusi.ok..mungkin pada ejaan nya.semak sekali lagi...
di hari terkahir di USM.nanti aku datang lagi la.dont miss me USM.tapi bilik dah tak sama..maybe!
sekarang berkemas2 sambil layan lagu evolusi..evolusi..evolusi.
kalau dengar masa nak exam mesti rasa bersemangat nak study.
senyap myself..final dah habis.ok...
actually, aku merempat di rumah bb nt.mak abah dia tak ada kt rumah.so aku teman la dia untuk seminggu..sebagai chef kehormat.banyak permintaan sebenarnya..tapi aku tak nak tunjuk skill.sibuk cari resepi baru nak implement kat rumah dia nanti..cari cari cari..jumpa..select..copy..paste,(oh tak sedap neh)..select.delete..cari lagi cari cari..jumpa.ok ulang langkah tadi..ok myself teruskan walaupun beg tak kemas lagi..walau hujan nak turun dan baju mu selambak di bawah sana..ok myself..nyanyi lagi..nyanyi lagi..


"rasional diriku rasional dirimu..penentu masa masa depanku..
evolusi..evolusi..evolusi...."

No comments: