Saturday, August 29, 2009

dush!!

bismillah..

kawan aku si Nadiah itu sangat la pandai men'spy'2 orang. aku kagum dengan bakat semulajadi dia..sangat kagum!disamping bakat ketua kelas, bakat menjadi detective conan juga okkk.hehheee..anyway,(clap2 to you) orang first.kena bagi hour reward dalam clinic nanti.hahahhaa.
sekarang ini tengah nak siapkan assignment. ada dua okkk..ala dua jea.nak hantar lagi satu hari.banyak masa lagi dan boleh type post lagi. rileks la tomoko. okkk..minda kena sentiasa positip!
minggu lepas kena halau keluar oleh supervisor sebab demam dan selsema.sebenarnya tak demam lagi dan tengah selsema aja. bukan halau sebenarnya tapi diberi mc tanpa hour.macam mc tanpa gaji ok. itu yang aku tak boleh terima. apa perasaan bila dah pakai cantik2,pakai kasut dengan heel (seciput heel) pakai tudung silang2 kebahu, pakai kad matrik.agak malas kalau hendak dibuat hari biasa. tapi alih2 aku disuruh balik rehat.tapi aku tak demam.tapi aku kena balik.tapi aku nak hour.tolong aku nak hour. saya amat gilakan hour tolong saya!namun kaki juga sentiasa redha untuk balik.balik bilik okkk..tapi aku sentiasa positip.mungkin malam ini saya demam.ops..mungkin petang nanti saya demam..positip2!!yessssssser.......aku demam akhirnya.dan hilang perasaan gilakan hour itu.dan aku terlebih demam sampai dua hari tercirit birit.tapi aku suka sebab orang kata boleh kurus.sem ini aku amat gilakan hour dan kurus.harap maklum.dan minda positip aku sentiasa berfungsi..
satu quote yang best dalam cerita the connfession of shopaholic
"nothing defines me except you and your mother"-mr bloomwoods
sangat terharu ok bila ayah dia cakap macam tu.rasa sebak. siapa tak tengok sila tengok.ambil yang jernih2 dan putih2 aja.masa ini si shopaholic tengah down gileeer. bayangkan ditinggalkan kekasih (kekasih dia macho okkk, sila tengok part ini), tak ada kerja..bestfriend pula misunderstood (bestfriend sangat supportive dulu tetiba boleh turn over macam itu).siapa lagi..haaa,dah tak dapat kerja yang diidam2kan.hutang disekeliling pinggang serta rambut juga.sangat down kalau aku tuh.tetiba mr n mrs bloomwoods datang, bagi support. sedangkan sebelum ini si shopaholic selalu je macam layan ala kadar je diorang. see..walau sejauh mana kita pergi sehebat mana kerjaya kita secomel mana rupa kita seriang mana kita apatah lagi vice versa keadaan kita... diorang ada disitu untuk kita.hebat tak?wiwiwiwiiiwi..tetiba emo.!miss him....ayah dia sanggup nak jualkan yang macam van besar yang dalam tu ada rumah yang ayah dia simpan duit selama sepanjang hayat kerja untuk beli dan sangat baru dan besar semata2 untuk langsaikan hutang si anak.fuhhh...bayangkan!!!!okkk..nanges gak tengok.ada point disitu.dan kalau kita masih tak boleh melihatnya..mungkin masih tak terasa lagi sebab kita masih mempunyai nya.cuba bila dah tak ada...mungkin.!
okk..sekarang untuk focus.

No comments: