Sunday, October 25, 2009

kan?

bismillah..

sungguh aku sangat jarang sangat tidak menyukai sesorang. aku selalu ingat kalau kita tak suka seseorang maka akan ada orang lain tak suka kita.iya aku ingat itu.sebab itu aku selalu bertolak ansur dalam semua perkara.mengiyakan apa yang terjadi demi tidak mahu menyebabkan seseorang tidak menyukai aku. aku cuba fikir positip pasal semua benda sebab aku tak mahu salah anggap dan menyebabkan aku tak suka seseorang. dan itu la aku..aku ada prinsip yang aku tak suka minta maaf pada orang dan sebab tu aku cuba tak buat kesilapan.aku tak suka ada perasaan tidak sukakan seseorang.

tapi kan..aku juga manusia biasa.ada hati juga perasaan.dan aku tak suka diperkotak-katikkan (ceh ayat!!)bila aku dah lama bertolak ansur.aku dah rasa letih.aku rasa semua benda yang aku buat tak sedarkan seseorang pasal motif aku yang tak suka diperlakukan macam tu.sungguh aku paling tak suka bila aku dah azam untuk jadi jahat pada seseorang!!aku tak suka perasaan ini.

bukan aku tak cuba bertolak ansur weh.aku dah try..aku try pendam perasaan yang aku tak suka dia.aku try senyum setiap kali dia buat aku marah.aku try jernihkan hati aku dengan berbaik2 dengan dia walaupun dia tengah sakitkan aku.aku try..bukan aku tak try ok!!!

tapi aku dah rasa penat.sangat letih.sangat rasa usaha ini sia2..tapi demi ingatkan selama ini aku dah cuba..apakata aku teruskan lagi usaha aku demi aku tak mahu kami bermusuh.senang ok mencari musuh tapi bukan tak bagi aku yang tak mahu seorang kawan selama ni bertukar jadi musuh pada diri sendiri.tak mahu ada perasaan benci itu..tak mahu!!!!

tapi aku dah rasa penat juga letih dan jemu dan tidak bermaya lagi.tengok dia tak menghormati aku sebagai seorang kawan..dan aku juga letih mencuba.aku dah tak tahan.dan kali ni kamu tengok lah sikap yang selama ni aku tak mahu tunjuk.aku akan tunjuk macamana aku layan seseorang yang aku tak suka...dan kamu akan tahu betapa jahatnya aku bila aku ambil keputusan untuk menjadi jahat..ok!!!!

i got to be strong..just keep pushing on.!!!-

No comments: