Sunday, November 1, 2009

jangan talk banyak2..

bismillah..

mari kita mulakan dengan kehebatan pasukan bola kelantan yang berjaya mara ke final piala Malaysia..hohooo.sila bangga.tapi tak boleh berlebih2..pastikan kita menang piala itu baru boleh bermegah2 dengan hidung bergebah2..uwuwuu.gomo kelate gomo..kito pakat rohok set nogori tu.!!!

7hb nov.kelantan vs n9.

disini dilema aku muncul.aku dah fanatik dengan bola kelantan.walaupun,aku suka si zaquan adha tu.dulu aku suka abang kembar dia.tapi disebabkan dia dah jadi bapak orang,maka aku beralih pada si adik..walaupun ada desas desus dia bercintun dengan sorang awek neh.namuuuuunnnn..aku tetap memuja dia.namuuunnn juga aku takkan pertaruhkan sokongan aku pada kelantan dengan menyokong zaquan adha.tapi bila bola berada dikaki zaquan maka aku akan bersorak "wohhh hebat gewe aku neh.cepat2 weh sumbat gol..sumbat gol laluh weh.sat dok bazir maso la"..dengan alpa sebentar siapa sebenar aku sokong.tapi bila bola dikaki orang nogori selain zaquan maka aku tetap menyokong kelantan.jadi disini..sokongan aku tetap pada kelantan melainkan bola ada dikaki zaquan adha..harap maklum


notakaki:mungkin aku masih dalam minggu "study week" yang bila minggu "study week" aku teramat la sangat malas tahap apa kebenda pun aku tak tahu..

natokaki 2:..
laailahaillah anta subhanaka inni kuntu minazzoolimi..

--"tiada tuhan yang lain selain Engkau, maha suci Engkau, sungguh aku termasuk orang yang menganiaya diri sendiri"..

-sungguh aku sedang gelisah atas sesuatu.maka bacalah doa ini semasa sedang kegelisahan..

No comments: