Thursday, February 4, 2010

ketika cinta bertasbih


bismillah...

kali kedua sebak setelah dua kali menengok movie KCB. sangat terharu dan macam eh ya Allah hebat nya kepercayaan mereka pada ketentuan jodoh.wau!!!!

dari permerhatian pada rakan2 terdekat tentang jodoh dan kekasih,baru je tadi rakan A call bercerita betapa over excited bila rakan yang di admire dulu dah jumpa kembali..agak2 10 tahun juga.dan hampir tak percaya bila rakan tu turut macam eh eh eh aku macam admire ko jugak dulu.eh eh eh..sangat macam ewah hebat nya 10 tahun ni bila jumpa kembali dan ko admire aku dan aku admire kau!!!

juga ada yang pulun bercinta and at the end kau lepaskan aku dengan kata2 hinaan.kau cerca aku,aku cerca kau..apa yang tak baik semasa berkasih dan dan tu juga kena hambur sebaik perkataan kata clash dituturkan..ya lah masa nak semua baik2 aja.dan sekarang?masing2 sengih sahaja la

ada lagi yang wah ni memang tak disangka,wau eh macam mana nak cerita nih..berkekasih dengan A, putus dan bertunang dengan B dan putus dan berkahwin dengan C.oh dan sekarang C lagi disayangi Allah.maka ibu itu kini keseorangan.

kan weh?kalau kita betul2 yakin pasti kita akan dapat apa yang terbaik sebab semestinya Allah akan bagi yang terbaik untuk hambaNYA.teringat satu status rakan di fb..eh rakan bernama nadiah hakimi.

"And they planned and Allah also planned. And Allah is the best of planners" [3:54]

1 comment:

green apple said...

dah ramai org suruh tgk cerita ni, tp takut diri menjadi emo lepas tgk..