Monday, February 8, 2010

listen to me!!

Bismillah...

sedang dalam mood yang entah apa2 sementara menunggu masuk waktu sembahyang.

rasa entah apa2 bila dapat call orang yang suara-mesti-nak-bengang sebab nombor aku naik kat handphone dia..suara macam seorang bini sedang mengesyaki aku nak mengorat laki dia,suara yang bila aku cakap aku tak kenal nombor dia terus macam suara jadi tinggi seperti aku sedang gunakan taktik nak selamatkan diri selepas terkantoi mengorat laki dia..hish....

aku pun tak faham kenapa nombor aku boleh ada ngan dia sedangkan AKU TAK PERNAH KENAL NOMBOR DIA DAN TAK BUAT CALL 2 3 JAM NI DAN TAK KENAL LAKI DIA YANG DIA BOLEH NAK BUAT SUARA YANG MACAM PEREMPUAN GILA TALAK!!!!!

cisss....tu maxis problem jangan sabitkan aku wahai wanita!!!!



sekejap tadi gak seorang rakan call semata2 nak suruh dengar dia sedang menangis..perempuan bila ada problem dia lebih suka bila kita mendengar problem dia dan jangan sibuk2 nak bagi solution sebab pada masa tu dia hanya nak seseorang yang boleh mendengar..dan dengarila dia ok!!walapupun masa dia bercakap kita hanya mendengar sayup sayup dan tak jelas apa yang disebut dan tak yah lah nak suruh dia ulang apa yang dia luahkan. just tangkap muat je apa info yang terdengar dan cuba integrate kan dan dengar saja..they just wanna feel relief and all we can do just listen to them!!ok?

semoga sahabat saya kuat dan tabah!!