Friday, March 26, 2010

tipulaaa lagi..tolong!

bismillah...

rasa sakit kena tipu..oh!

memang kau senang kena tipu kan?

tak perasan ke dia sedang guling2 gelak2 sama kamu?

kau kat sini senyum2 macam kambing...oh no macam kambing dapat rumput!

bodoh yang amat!

lain kali senyum la lagi.

lagi sekali...

kau kan memang senang kena tipu!!!!

padan muka laaa...

hah!!!Sengih la lagi...!!!!

bongok~~~~~~

ok..nampak jalan lurus sekarang?

boleh jalan dan pergi dari situ boleh tak?

jalan sekarang...

tolong...

sebelum hati jadi lagi sakit...

SENAK...

perempuan do a lot of thinking,right?

Wednesday, March 24, 2010

harihari

bismillah..

sesungguhnya wajah stress dan masam tidak sesuai untuk personaliti anggun.bibir tanpa senyum juga tidak menawan..begitu juga dengan dahi yang mampu berkerut kerut bila masalah "cakkk" depan mata..tak gojes okeh!!marilaaaah kita sama2 hindar diri dari stress melampau2..cukuplaaah sedikit stress untuk kita bergerak kehadapan dan bukan melebih2 sehingga dapat menarik kita kembali kebelakang dan jadi mundur..

oiiiii jadi MUNDUR???kenapa nak jadi MUNDUR,,?kita sedang menuju wawasan 2020..wake up people!!

2 tips untuk tidak menjadi MUNDUR..

1. sentiasa positip...

2. ingat tip nombor 1..

p/s:tips adalah seperti warren buffett.tips to become billionair..

1.dont lose money

2.dont forget rule no.1...

notakaki hebat:

keranaku manusia lemah dan tidak berdaya disisiMu..sering kali terlupa nikmatMu datang tidak jemu

Wednesday, March 17, 2010

kehilangan lagi..

bismillah..

hidup memang tak lengkap kalau tiada kehilangan..

aku dah kehilangan guru mengaji aku.

aku dah kehilangan seorang ketua dalam keluarga besar kami..

aku dah kehilangan seorang yang dirujuk jika kami ada masalah.

kalau la dalam hidup boleh ada perkataan KALAU,macam2 aku nak buat.tapi KALAU memang tak wujud kan?

setiap sesuatu ada hikmahnya kan?

semuga keluarga kami baik2 sahaja lepas ni.

dan kami akan terus rindukan nasihat dia..

Monday, March 15, 2010

oittt dunia!!!

bismillah..

aku memang gatal kan??

hahhaa..bongok punya hati.!!

but i guess it goes beyond the limit already n i have to let it flies over the border..it is not a try, yet it is not uncertainty even.and i guess it is what my heart asked me to do..nway thanx!!

jap nak garu garu...

Thursday, March 11, 2010

songtosing..watertobath!!!

bismillah..

saya sangat sukasangat suka sangat suka sangat sukasangatsukasukasangat...

antara 2 kasih-UNIC.!!

best nesheed ever after~~~~

cuti sekolah?!!!!!

boley skip 1 hari untuk menikmati cuti sekolah..thanx to my beloved lecture.he is very eager to make up a class on weekend.thanx eh..relly thanx.deep bottom o m heart..yeayhhh really THANX!!!

lastly..very THANXXXX!!

hhhah??no it is really true...very THANXX

Monday, March 8, 2010

rebirth..

bismillah..

maka ini lah kelahiran semula yang bermakna..dengan wajah yang tiada jerawat,dengan menggunakan pencuci muka baru,dengan suara serak basah yang lebih mantap,dengan kepantasan perjalanan yang maksima ditambah pula dengan aplikasi teknologi tanpa jalur gemilang!!hanya rm 50..maka inilah hasilnyaaa..inilahhhhh asus siri %###@Q....(siri terpaksa dirahsiakan untuk mengelakkan populariti mereka bertambah di pasaran..)
~~~~baru format ok~~

walaupun ada orang yang membuatkan kamu terasa ingin sepak terajang muka mereka dengan kepantasan kaki bersama tulang femur yang besar..eh jap tahukah kamu tulang femur merupakan tulang yang terbesar dalam kalangan anggota tulang yang lain manakala tulang telinga merupakan tulang yang terkecil(adik bongsu)

sambung lagi...

tapi lupakah kamu pada Justin Timberlake yang pernah cakap:

what goes around goes around goes around
comes all the way back around

Italic
cukuplah kalau mereka buat kamu terasa macam nak marah gila dengan mimik muka ...aaaahaa..marahla marahlaaa marahlaaa,,padan muka!!!

tapikan kalau kamu dapat menahan sabar tanpa menggunakan sifat marah sebenar kamu adalah lebih baik..bukan ke sifat marah itu adalah sifat syaitan. malah kalau kita tak marah itu adalah seperti sebuah kemenangan buat kita sendiri..iyaaalaaaa tak perasan ke masa kita nak marah tu ada la sepupu sepapat syaitan dok melilau dibelakang cuping telinga anda,?maka kita adalah pemenang jika kita dengar bisikan syaitan itu tapi tidak menurut arahan mereka..okeh!

cukuplah orang yang membuat kita rasa marah tu termalu sendiri dengan kesabaran kita.weh malu yea bila kita membuat sesorang jadi annoying yet orang tu still rilex jea..macam taktik untuk membuat orang lain jadik annoying tak jadi!!ala macam buat donat keras..mesti malu nak bagi orang makan..huhu

bukan saya tak nak balas perbuatan kamu tapi saya tahu Allah maha mengetahui apa yang saya lakukan dan saya takut kalau saya balas perbuatan kamu maka saya nanti ditimpa bergunung lagi kejahatan..anyway thanks!

hye...my nAme is MARAH!!!