Saturday, April 24, 2010

apa saja untukmu

Untukmu kasih
Ku cuba meraih
Bintang di angkasa
Walau tak terdaya kan ku ikhtiar
Untukmu kasih
Gembira bersedih
Selagi ku bernyawa
Untukmu kasih, ku korban apa saja


masa tengah tengok cerita spongebob setiap petang pukul 5 tv9 sebelum berhoora2 diluar rumah..
aku berkata pada adik bongsuku

aku:dik,tau tak tapak sulaiman xde otak sebab tu patrick bodoh dan bengong..kalau sape takdop otak dia xde akal..xleh berfikir!(gaya bersungguh2)

adik bongsu:tau doh..

aku:(dalam hati)..eleh,baru nak eksyen sebagai kakak yang tahu segalanya

adik bongsu:tapi gano die boleh pikir nametag spongebob ada dalam tong sampah?

aku:ala..dia kan teka jah sebab spongebob kan cerita dia ada buang epal dalam tong sampah

adik bongsu: dah tu macamana dia boleh teka kalau dia tak ada otak?

aku:patrick kan kawan spongebob,dia mesti nak tolong kawan dia

adik bongsu: dah tu gano dia boleh bercakap dengan spongebob kalau dia tak ada otak?

aku:..erk!!!(lain kali malas nak bercakap dengan orang banyak mulut)...

adik bongsu: bukan ke kalau nak bercakap tu kita kena ada otak?

aku:SEBAB PATRICK KAN KARTUN!!!!!KARTUN....SEMUANYA MENIPU...!(nada masih lembut..)

p/s:apa saja untukmu adik.!layan!

1 comment:

Izzahsakinah said...

haha. kirim salam kat adek ye. cumel cumel!

p/s haa. sape mula dulu? jawap =b