Sunday, May 9, 2010

sebab

bismillah

first day start praktikel, sangat penat. sakit kepala, rasa busy..rasa letih.malas!!!

tapi yang buat aku happy, dalam 24 hours ada 2 orang yang cakap muka aku macam familiar, tapi bila selidik2 tak de kaitan dengan pernah jumpa kat mana2.

mungkin betul cakap pakcik aku yang muka aku ada iras2 erra fazira.(muka serius sedang menaip..)

FAMILIAR kan?

patutla diorang macam kenal aku. peminat cilik beraksi bersama 'erra fazira' pelakon bila angin bertiup


notadidahi: sebab sekarang pukul 10.30 malam dan terasa awal untuk tidur maka tak salah untuk mengangkat diri sendiri

6 comments:

DarkArtz said...

hmmmm.......
berkali2 tengok tak serupa pun.....
hmmmm........

INFINITY said...

Hampagasssss. :P

norain_3489 said...

..arghhhh...perasaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn~..haida

hanisah said...

erra!


nk sain! =D

tomoko said...

ok..sume di atas adalah ayat2 dengki koram!!xpe2,biaselaa artis rmai org jeles!!

nisah je excluded.nt bleh bg pen n ketas ek.i sign nt..hehehe

han.nan.ni said...

uhuk2..
kalau gitu lama dah la aku duk saing ngan erra fazira ni..
bangga la aku..hahha
tapi2..kalu kire..
aku boleh jadi ziana zain la..
hahaha