Wednesday, July 21, 2010

21/7

bismillah

walaupun date ni tak pernah bersambut tapi benda kalau dah tak ada, makin lama makin rindu..kalaupun dia ada lagi mungkin hari ni biasa saja macam hari2 lain

saya nak stay jauh.sebab kalau dekat saya rasa lagi sakit..

ahaaha..bila teringat nenek pernah cium aku dan cakap "cucu kesayangan chek neh!"..(hmm,walaupun pada setiap cucu dia pernah cakap gitu.)--tapi dalam hati tetap rasa zap.!!

bila buka mata dan tengok jam pukul 7 pagi---alamak,subuh..!!--tetap rasa bersyukur sebab boleh lagi buka mata dan tengok cina main gendang petang nanti.

ok,aku rasa dah terer masak bila boleh bezakan serbuk kari dan serbuk kunyit.

3 comments:

lunar wolf said...

..saya syg awak!!~

aimi @ aiko said...

mg sangat puitis.

syukur mg knl serbuk kari dgn kunyit...maka tak jd kunyit ayam instead of kari ayam

tomoko said...

--sy syg awk,awk tau kan!--

puitis di alam siber je.ngeh..(malu smbil mngibas2 tangan!)