Sunday, August 22, 2010

malas

andainya malas ni boleh dilihat.mungkinkah ia dapat menyamai ketinggian gunung chemerong yang pernah ku daki dahulu.aiyok.!! dan aku hanyalah seorang pendaki yang amatur. panjat bila ada air disisi.kadang2 pancit,kadang2 rasa nak turun balik..kadang2 rasa nak terjun je kat tepi cerun gunung tu dengan harapan dapat landing seperti superman dan tahan bas dan pulang ke usm dan tidur dengan aman.!

mana semangat!!!mana2 mana2????

aku mengintai semangat yang menyala2..eh membara2

nak sekilo dua pun jadi lah.

tapi kan.

kalaulah malas itu gunung chemerong, otw naik rasa sangat penat.rasa nak give up..tapi at last aku sampai juga kan. tak kisah la lambat ke cepat.yang penting aku terus jalan. mungkin ditengah jalan aku jumpa semangat yang menyala2 tu. yang penting aku nak tawan kemalasan tu.kan??

p/s:boleh tak nak cakap yang aku ada perasan sensitif gak.giler...sensitif betol!!!!ngeng

No comments: