Monday, November 8, 2010

surat cinta

kepada encik Bruno Mars,

hai.hai.hai.hai...sangat tak teruja dapat menulis surat cinta untuk awak. sungguh tak tipu. kalau la awak rasa saya menipu maka tak bolehla saya menipu untuk berkata yang saya amat suka tengok awak. sungguh.ni memang betul.(ok,awak dah percaya?) yes..!! hai hai hai sekalilagi. tak tahu nak cakap apa, takkan nak bagi salam kot, awak bukan tahu jawab pun. dan kalau awak tahu jawab nanti saya lagi terdiam tak tahu nak cakap apa. oh awak.. semoga lagi sukses ok.

p/s: boleh tak kurangkan senyum masa menyanyi. nanti awak buat ramai lagi orang tulis surat cinta untuk awak. bye.

yang benar,

-signature belitbelit-
(saya peminat awak suka tengok gigi awak yang sebaris comel.sebab tu awak suka senyum kan.?)

oh oh oh..lupa pantun

pecah kaca,
pecah gelas,
terimakasih sebab baca,
tak apa kalau tak nak balas.

No comments: