Tuesday, February 22, 2011

bulan 2 lagi

assalamualaikum. hai!!!

mari kita berceloteh lagi. pot pet pot. sangat penting untuk menyihatkan alat2 artikulasi.
bayangkan jika alat2 artikulasi tidak digunakan dengan sekerap mungkin, seperti besi yang lama tidak digunakan maka berkaratla ia.

hoi.intro skema

hai..

blog ini jarang di update.bukan tuan dia sibuk. cuma tidak sempat cari masa untuk meng'update'. bukan sibuk tapi tak sempat cari masa. masa2 lain terisi dengan benda2 yang tak penting juga tapi yela...(malas nak update)

saya pernah baca apabila kita buat dosa jangan takut untuk bertaubat sebab pintu taubat selalu terbuka dan Allah itu maha pengampun. tapi itu bukan tiket untuk kita terus buat dosa. kita mengenali dosa apabila kita melakukan benda yang boleh membuatkan hati tidak tenang kerna lumrah manusia suka pada kebaikan bukan kejahatan. pernah anda tidak tenang??

ya!!!!saya pernah! dan sedang!!

doakan saya! dan kamu juga.

btw, doakan saudara2 kita kat asia barat sentiasa bersatupadu. dapat apa yang diperjuangkan. insyAllah.

bayangkan lebih 100 paus begini terdampar mati kat pantai di New Zealand. hai dunia..!!

natakakisangatpentingkadang2: bila nak pandai berenang. nanti boleh berenang bersama si paus! aummmm!

Friday, February 11, 2011

blues and steps.

ok.

minggu ini banyak perkara terjadi. sama macam minggu lepas cuma nak tegaskan minggu ini sebab banyak the blues jadi nak tulis minggu ini banyak perkara terjadi.

ok ok..gerak kedepan.

hai semua.sehat? mari kita bersama2 sihat dengan berjoging. tak pun berjalan kaki. berbasikal juga sihat. tak lupa juga pada bersukan. tidur sepanjang hari tak sihat. atau kalau anda kata sihat, tak apa, mungkin sihatkan emosi anda. maka tidurla..

gerak kedepan bermakna, tinggalkan lubang yang pernah anda jatuh dengan panjat2 keluar dengan cepat2. gunakan tangan2 yang dihulurkan. jika tiada tangan2 yang dimaksudkan, jangan bimbang sebab jika anda mempunyai kekuatan emosi yang tinggi anda juga mampu keluar. ala..

pertandingan katak memanjat pokok pinang.

ada 3 ekor peserta. 2 katak ada pendengaran yang normal dan seekor lagi pekak.yang.amat.

penonton akan bersorak dengan menjerit "oooo tak boleh panjat. jangan panjat sia2 je.tak boleh panjat punya.kau tu mana mampu panjat..."sepanjang pertandingan berlangsung

pertandingan akhirnya dimenangi oleh katak yang.pekak.amat.

sekian.

faham tak. ok. tak faham sila tanya,malu bertanya sesat jalan.

nota.akhir:.. mungkin kulit kita lembut tapi kita bukan katak.oink!

Tuesday, February 8, 2011

ini la febuari

apa kata mari kita melihat setiap segala yang berlaku dari sudut bawah, tak sama bila melihat dari sudut atas kan. nampak lagi besar. jadi besarkan hati untuk lagi bertabah.

memory will always be there and seconds will keep ticking right?


things will get better.