Tuesday, June 14, 2011

kerja ini

tetiba teringat anuar zain. dulu bukan main tak suka aku dengan dia. lagi2 dulu tv suka la ulang tayang lagu dia yang tajuk "keabadian cinta". nyanyi macam nak feel lebih. dah tu macam orang baru bangun tidur je. senang cerita cukup2 menyampah

tapi itu dulu. sekarang bila dah kenal erti cinta macam semua lagu ditujukan untuk aku. lagi2 lagu "sedetik lebih". dibuai2 mimpi.

baru aku faham kalau benci jangan benci lebih2 kalau sayang jangan sayang lebih2.

ok move on!

tapi lately bila dah putus cinta aku nak start tak suka anuar zain balik. kenapa lagu2 dia sering je macam senasib dengan aku. adakah nanti calon akan datang ada iras anuar zain?? kalau tak iras pun harap2 suara macam anuar zain pun kira lepas lah. kan?

3 comments:

lunarwolf said...

..ahahah..ternyata ku perlukan cinta dari dirimu syg barulah terasa ku bernyawa~

tomoko said...

kaaaa...sihhh...kuu...
ku...aaaaa..mat..

Nadiah said...

^
(merujuk kpd komen di atas)

Feel habesss wauu.