Tuesday, July 26, 2011

sesungguhnya

Apa nak taip bila jiwa kacau ni. bukan tak bersyukur tapi perasaan sekali sekala memberontak adalah normal kan. MARILAH MEMBERONTAK!!eh tertekan caps lock.

Tajuk hari ni adalah jiwa kacau.padahal setiap entry mesti dalam keadaan jiwa kacau. dem!

Saat terfikir kenapa lah sangat tidak bersemangat nak bekerja ni. dulu excited nak habis belajar nak kerja. bila dah kerja terus emo nak gi belajar balik. memang manusia ni susah nak bersyukur kan? maksud aku suka memberontak kan?rasa nak tampar muka tapi sakit pula. rasa nak gi naik gunung dan terjun sahaja.~ada tali ikat kat pinggang~

Kadang2 tak pasti apa lagi yang dikejar dalam hidup ni sedangkan mati itu adalah pasti datang.

Letih.dah.mengeluh.