Saturday, December 24, 2011

Dec dah

Hi kawan2. eh Assalamualaikum salam 1 Malaysia!

Berita hangat bulan Disember ini adalah Januari depan bukan lagi ditulis 2011 dibelakang nya, tapi ditulis 2012. Dibelakang nya bukan didepan! Hebat bukan?!! Hebat tak intro ni..

Sudah makan ke belum?mandi dah?gosok gigi tak? minum air kosong banyak tak pagi ni? tahu tak air kosong baik untuk memuluskan kulit. bila kulit mulus hati pun riang. momentum bekerja juga makin mantap dan kecerian harian berganda. Sedar tak itu semua boleh dicapai dengan air kosong tanpa gula.

sempena minggu terakhir bulan Disember ni saya mahu mengucapkan selamat berdisember. Juga nak baeritahu suasana bekerja saya sudah berubah. sudah...1,2,3 bulan saya menukar tempat kerja. senang saja untuk bertukar tempat kerja anda perlu sebut BERTUKAR!!!!!(tangan kanan angkat keatas melepasi kepala)...awas kalau angkat tangan kiri nanti jadi sailormoon.

Huh..apa ni entry tak bermanfaat.

Cuma nak cakap rindu betul time belajar dulu. kalau lah... kalau lah kail panjang sejengkal.(lalalala..)bye!

1 comment:

aim is ya hid ah said...

kalau awak matured...sape nak gelak dengan saya. saya nak awak terus menerus jadi patrick saya.

entri ni sangat awak
saya suke~

ahahaha