Friday, January 27, 2012

HambaMu

Tajuk entry adalah berdasarkan lagu yang saya mainkan berulang2 yang bertajuk HambaMu oleh Akhil Hayy and Mawi!! Hai World!

Okey update terbaru saya adalah saya berjaya pulang ke kampung cuti raya cina baru2 ni. Yela baru2 ni kan cuti raya cina. Pulang ke kampung sangat bermakna sebab tidak perlu lagi ber tongue twist dan juga saya jadi tidak perlu menghafal resipi bila teng teng teng buka mata dah siap hidangan di dapur halaman.oh heaven!

Entry ni saya dedicate pada follower dan juga pada pembaca sekali imbas. Sekali imbas mungkin beliau akan berada disini untuk kedua kali imbas dan seterusnya. Saya juga nak beritahu saya selalu ingin masuk kedalam mesin pemutar masa dalam laci nobita jikalau wujud lah dan replay saat2 indah dalam kehidupan saya bersama anda.ye anda!!sila lihat pada batang hidung anda dengan menjulingkan mata ditengah2 sekarang!

Saya juga ingin tegaskan bahawa saya sekarang sangat kehampaan dengan wang ringgit. atau mungkinkah wang ringgit hampa dengan sikap keborosan saya maka mereka mula menjauh, Tapi benda2 begini memang biasa terjadi di akhir bulan. Dear follower, jangan susah2 buat tabung" bersamamu Tomoko". Saya tak suka tapi jika ada cheque atas nama saya.ehem!!saya sangat suka.!!![pssst...Maybank ok?]

Siapa nak tengok pic terbaru saya??!!

Saya adalah seperti perwatakan Erra Fazira.ceteka ceteka.!

4 comments:

aim is ya hid ah said...

mari mkn megi setiap hujung bulan~

lunarwolf said...

..saya da gaji!!!..ahahha..ermmmmmmm..susah r nak teka!!..tapi sy rasa awak yg chomei tue kan!!!..ehehhe

Ong Ong Kedek Kedek said...

erra!

tomoko said...

yay!mari mkn megi berjemaah.
encik haida mmg slalu teka betol!

ye saya!!!!