Saturday, May 19, 2012

Red is always Warrior.

Assalamualaikum

Yeh semua orang! Malam ni tengok bola ye..Dan sokong la Red Warriors!

A few updates for this 2 months on 'why my blog is sooo not updated!'

1. Saya stress! stress kerja..stress kerja dan stress kerja! Saya bagaikan kijang yang tersepit diantara 2 gajahs.Saya bagaikan kijang yang hidup segan mati tak mahu. Tapi this month gajah satu sudah mengalah. Jadi saya berjaya melangkah seiring dengan gajah.  Sebab tu sudah boleh tulis blog.

2. One day saya nak tulis blog tapi bila masuk blog tetiba layout untuk compose post sudah berubah. Saya macam eh eh..ni kena adakan minggu orientasi dengan design baru.So it took 2 months!

3. Oh ye..i have great weekend last month with my besties. Bila nak update tapi macam nak update entry bergambar ala ala wordless wednesday tapi tetiba pendrive tak ada dan gambar dekat member kat Bangi jadi macam eh malas la pergi amik eh tak yah update lah. Eh memang malas lah!

4. Jiwa kacau!

5. Jiwa kacau lagi sebab bila gajah satu sudah boleh mengalah dengan gajah dua tetiba gajah satu pergi block facebook dan youtube. Dan macam what the heel...baik aku pergi update blog! So taaadaaaa!!Here is new entry!


Jersi ni tak cantik kan? Ada ke nama penaja lagi besar dari nama Kelantan tu sendiri. Tahu la ditaja tapi boleh tak kasi lagi cantik sikit. Belakang jersi lagi lah tak cantik!

Sekian.

No comments: